PIAGAM PELANGGAN
Piagam Pelanggan
Menyedari keperluan peningkatan peranan dan tanggungjawab UnIPSAS dalam bidang pendidikan, maka kami sentiasa berusaha untuk:
- Menyediakan perkhidmatan yang cekap, mesra dan responsif serta peka terhadap keperluan pelanggan.
- Meneruskan peningkatan prestasi institusi bagi menjamin kejayaan pencapaian falsafah dan matlamat penubuhan UnIPSAS
- Menambah baik kualiti perkhidmatan pendidikan agar sentiasa menepati piawaian yang ditetapkan.
- Menentukan graduan yang dilahirkan berkualiti, mempunyai jati diri, mampu berdikari dan marketable.
- Membantu meningkatkan pencapaian pelajar yang lemah melalui program bimbingan dan kaunseling.
- Memastikan penyediaan kemudahan dan kebajikan pelajar sentiasa menjadi keutamaan.
- Mewujudkan suasana kerja yang mesra, harmoni dan saling menghormati dalam semangat ukhuwah Islamiah.