ADUAN PELANGGAN

Aduan Pelanggan

  • 1. Klik menu ADUAN PELANGGAN di laman web rasmi UnIPSAS atau taip URL https://pahang.spab.gov.my/ pada pelayar web.
  • 2. Klik Menu Aduan / Maklum Balas Baharu.
  • 3. Pada Menu Jenis, Pilih samada Aduan, Cadangan, Penghargaan atau Pertanyaan.
  • 4. Pada Menu Tajuk, masukkan Tajuk Aduan / Maklum Balas Pelanggan yang pendek dan bermakna.
  • 5. Pada Menu Butiran, masukkan butiran mengenai Aduan / Maklum Balas Pelanggan yang hendak diajukan kepada UnIPSAS.
  • 6. Pada Menu Agensi, pilih Badan Berkanun Negeri Pahang.
  • 7. Seterusnya, pilih Universiti Islam Pahang Sultan Ahmad Shah.
  • 8. Masukkan Butiran Peribadi anda yang betul dan tepat sebagai Pengadu bagi memudahkan pihak UnIPSAS memberikan maklum balas kepada Aduan / Maklum Balas yang anda berikan.
  • 9. Klik kotak Penafian: Saya bukan robot

  • 10. Klik butang Hantar untuk menghantar Aduan / Maklum Balas Pelanggan anda.
Loading...