Customer Complaints

Klik menu ADUAN PELANGGAN di laman web rasmi UnIPSAS atau taip URL https://pahang.spab.gov.my/ pada pelayar web.

Step 1

Klik Menu Aduan / Maklum Balas Baharu.

Step 2

Pada Menu Jenis, Pilih samada Aduan, Cadangan, Penghargaan atau Pertanyaan.

Step 3

Pada Menu Tajuk, masukkan Tajuk Aduan / Maklum Balas Pelanggan yang pendek dan bermakna.

Step 4

Pada Menu Butiran, masukkan butiran mengenai Aduan / Maklum Balas Pelanggan yang hendak diajukan kepada UnIPSAS.

Step 5

Pada Menu Agensi, pilih Badan Berkanun Negeri Pahang.

Step 6

Seterusnya, pilih Universiti Islam Pahang Sultan Ahmad Shah.

Step 7

Masukkan Butiran Peribadi anda yang betul dan tepat sebagai Pengadu bagi memudahkan pihak UnIPSAS memberikan maklum balas kepada Aduan / Maklum Balas yang anda berikan.

Step 8

Klik kotak Penafian: Saya bukan robot

Step 9

Klik butang Hantar untuk menghantar Aduan / Maklum Balas Pelanggan anda.

Step 10
crosschevron-down
en_GBEnglish
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram tiktok